سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بارسلونا و رئال مادرید به تساوی رضایت دادند

تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید روز یکشنبه در مهمترین دیدار در چارچوب هفته هفتم رقابت های فوتبال لالیگای اسپانیا موسوم به الکلاسیکو به مصاف هم رفتند که در پایان تلاش دو تیم با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.
در این دیدار که در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون و در حضور حدود نود و پنج هزار تماشاگر برگزار شد،ابتدا کریستیانو رونالدو مهاجم ملی پوش پرتغالی رئال در دقیقه بیست و سوم دروازه تیم میزبان را گشود.
در ادامه لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در دقیقه سی و یکم بازی گلزنی کرد تا نیمه اول مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یابد. در نیمه دوم این دیدار این بار در دقیقه شصت و یکم مسی آبی اناری را پیش انداخت و طرفداران این تیم را شاد کرد. تنها پنج دقیقه پس از گل مسی ، رونالدو ستاره پرتغالی رئال بازی را در دقیقه شصت و ششم به تساوی کشاند تا این دیدار به هنر نمایی این دو بازیکن کشیده شود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، در ادامه این رقابت ها روز یکشنبه اتلتیکو مادرید پذیرای مالاگا خواهد بود.
بر اساس دیدار های انجام شده در جدول رده بندی رقابتهای فوتبال لالیگای اسپانیا هم اکنون تیم فوتبال بارسلونا با کسب نوزده امتیاز از هفت مسابقه در صدر است و تیم های اتلتیکو مادرید با شانزده امتیاز و مالاگا با چهارده امتیاز (هر دو با یک بازی کمتر) به ترتیب دوم وسوم هستند.
تیم اسپانیول با کسب تنها دو امتیاز از هفت مسابقه در قعر جدول رده بندی این رقابت ها است.


دانلود آهنگ یادم رفت فرشید امین

دانلود آهنگ فرشید امین یادم رفت, دانلود فرشید امین یادم رفت, یادم رفت فرشید امین, یادم رفت با صدای فرشید امین,